|
|
|
SMEŠTAJ:
Najam uključuje troškove električne energije, tople i hladne vode, troškove
inventara kao i komunalnu taksu. Detaljniju opisi destinacija i objekata
nalaze se u posebnom katalogu i cenovniku, koji su prilog ovog programa
putovanja. Studia i apartmani su smeštajne jedinice namenjene letnjem
boravku gostiju. Spavaći deo sastoji se od jedne, dve ili 3 sobe. Pored
spavaćeg dela studio sačinjavaju i kupatilo – TWC (neka kupatila sa tuš
kadom, neka sa zidanom kadom, neka sa pločicama), balkon, terasa ili trem
terasa ili bez terase, kuhinjski deo koji je opremljen opremom za
pripremanje i konzumiranje hrane za odgovarajući broj osoba. Studija i
apartmani poseduju frižider, sudoperu, rešo sa dve ringle, posudje i escajg
za odgovarajući broj osoba. Duplex apartmani “dvosoban stan” je smestajna
jedinica u vili koja se sastoji od dve spavaće sobe sa dva do tri ležaja,
dnevnog boravka u kojem se nalaze kuhinjski elementi, jedan ili dva ležaja,
odnosno ili sofi ili ležaj na otvaranje za jednu do dve osobe, kupatilo i
terasu. Razlika izmedju apartmana i studia je u tome što kod studia kuhinja
nije posebna prostorija. Oznaka AC označava klima uredjaj, TV . televizor,
SV pogled na more. Apartmani i studija su po lokalnoj kategorizaciji. Za
smeštaj gostiju koji u letovalište dolaze organizovanim autobuskim prevozom
odgovoran je pratilac grupe, a vaučeri su obavezni. Gosti sa sopstvenim
prevozom javljaju se u letovalište sa vaučerom u rezervisani objekat. Gosti
su obavezni na domaćinski odnos prema inventaru i opremi kao i poštovanje
kućnog reda, koji može propisati i vremenski period upotrebe tople vode u
smeštajnom objektu. Po ulasku u smeštajnu jedinicu gost je dužan da proveri
inventar i o eventualnim nedostacima obavesti predstavnika agencije,
hotelijera ili vlasnika objekta. Eventualne štete prouzrokovane nepažnjom u
koriščenju gosti su dužni da prijave domaćinu ili predstavniku i iste odmah
nadoknade. Uslovi korišćenja apartmana: Apartmani se koriste posle 14:00h
prvog dana po programu, a poslednjeg dana se napuštaju najkasnije do 9:00h.
Tokom boravka gosti sami čiste i održavaju higijenu u smeštajnoj jedinici i
obavezni su da je prilikom napuštanja ostave u čistom stanju i sa kompletnim
inventarom. Čišćenje apartmana i menjanje posteljine je svakih 5 dana
boravka. U svim apartmanima i studijima postoji osnovni kuhinjski pribor i
oprema, posteljina, ali ne i peškiri, toalet papir i sredstva za higijenu.
Ukoliko se putnici ne budu pridržavali pravila korišćenja klima uređaja,
propisanih kućnim redom u apartmanima, vlasnik ima pravo uskratiti uslugu
daljeg korišćenja bez prava na naknadu ili umanjenje cene aranžmana.
USLOVI PLAĆANJA SMEŠTAJA: Uslovi plaćanja smeštaja: Prilikom
rezervacije uplaćuje se 30% cene smeštaja u dinarskoj protivvrednosti.
Ostatak deviznog dela aranžmana se uplaćuje najkasnije 15 dana pre pocetka
korišcenja usluga (za korisnike autobuskog prevoza), a najkasnije 30 dana
pre početka (za putnike koji koriste sopstveni prevoz ili u trenutku
preuzimanja vaučera.) u dinarskoj protivvrednosti po zvaničnom prodajnom
kursu UniCredit banke Beograd za devize na dan uplate.
PREPORUKA: Za bezvizni prelazak granice neophodan je biometrijski
pasoš. Postoje odredjena pravila za ulazak u pojedine zemlje (raspitati se u
ambasadama), kao i sankcije ukoliko se putnik ne vrati sa grupom.
Iskoristite mogućnost pribavljanja u agenciji zdravstvenog, putnog i drugih
vidova osiguranja. Imaoci pasoša drugih zemalja dužni su da se sami
informišu, i da, ako je neophodno, sami pribave vizu za Republiku Grčku, kao
i za sve druge zemlje kroz koje se obavlja tranzit. Individualnu grčku vizu
obezbedjuje sam putnik, prema propisima odredjenim od strane ambasade
Republike Grčke.
U CENU ARANŽMANA JE URAČUNATO: usluge smeštaja (apartman / studio /
hotel u tabeli navedene kategorizacije prema lokalnoj kategorizaciji)
autobuski prevoz, (ukoliko se putnik odluči za paket aranžman), usluge
vodiča/pratioca grupe, usluge predstavnika turističke agencije, troškove
organizacije i usluge agencije.
U CENU ARANŽMANA NIJE UKLJUČENO: Neobavezno međunarodno putno
zdravstveno osiguranje – uplata se može izvršiti kod organizatora putovanja
prema cenovniku osiguravajućeg društva, programom ne navedene usluge,
individualni i ostali troškovi putnika.
AUTOBUSKI PREVOZ: Vrši se autobusima visoke turističke klase
(visokopodan ili doubledecker), sa klimom, audiom i video opremom. Prevoz se
plaća najkasnije 15 dana pre početka puta. Autobus polazi dan ranije u
odnosu na datume iz tabela. Moguće je prikupljanje putnika ispred svih
motela na magistrali Beograd – Niš – Vranje. Povratak autobusa je poslednjeg
dana boravka oko 15:30 časova (vreme povratka je podležno promenama).
Dolazak u Beograd narednog dana u ranim jutarnjim ili prepodnevnim časovima.
Redosled prijavljivanja određuje raspored sedenja. Pušenje, konzumiranje
alkohola i opojnih sredstava u autobusu nije dozvoljeno. WC nije u upotrebi.
Dete mora imati svoje sedište (ne može biti u krilu). U slučaju nepoštovanja
ovih odredbi pratilac autobusa će uskratiti dalji prevoz putniku. Posadu
sačinjavaju 2 vozača i pratilac grupe. Putovanje od Beograda do letovališta
uobičajeno traje oko 15h, uključujući pauze za odmor i osveženje uz zakonski
limitiranu brzinu vožnje i četiri granične procedure, u kojima su moguća
čekanja nepredvidive dužine trajanja. Mesto dolaska i polaska autobusa
najbliže je moguće svakom smeštajnom objektu, najmanje 10 m a najviše 300 m.
Minimalan broj putnika za organizovan prevoz je 35. Po proceni i planu
organizatora putovanja ne isključuje se mogućnost da se koristie kombi i
taksi vozila kao i redovne linije (TRANSFERI I SL. kada postoji mogućnost
presedanja u drugo prevozno sredstvo), što putnik uplatom prevoza bezuslovno
prihvata. Agencija može odustati od ugovora bez nadoknde štete i u slučaju
da se nije prijavio minimalan broj putnika predvidjen programom putovanja
pod uslovom da putnik bude obvešten najkasnije 5 (pet) dana pre početka
putovanja. Rezervacija određenog sedišta u autobusu se naplaćuje 20 € po
putniku i važi za sva sedišta u autobusu. Sedišta br. 1, 2, 3 i 4 (ukoliko
je u pitanju običan autobus) ili 75 ,74, 73 i 72 (ukoliko je u pitanju
double decker) – tkv. sedišta iza vozača i vodiča su službena sedišta i
bukiraju se samo u slučaju da nema drugih slobodnih mesta u autobusu. Osim
ovog ne postoji drugi način rezervacije sedišta u autobusu. Putnik će
koristiti sedište koje mu agencija dodeli. Agencija određuje mesto polaska,
mesta za pauze i njihovu dužinu. Uplatom prevoza putnik prihvata sve gore
navedeno, bez prava na prigovor i žalb. Prevoz prtljaga (2 komada) je
besplatan. Putnik je dužan voditi brigu o svojim stvarima unetim u prevozno
sredstvo, o davanju, odnosno preuzimanju prtljaga predatog
prevozniku.Agencija nije dužna odneti prtljag do smeštajne jedinice.
VAŽNE NAPOMENE: Pre izdavanja putne dokumentacije neophodno je da
putnici uplate celokupan iznos izabranog aranžmana organizatoru putovanja.
Putnik je dužan da se upozna i da preuzme Opšte i posebne uslove putovanja
turističke agencije Magic Holidays kao i sa opisom smeštajnih kapaciteta u
programu Leto 2013 pre nego sto izvršiti uplatu i zaključi ugovor za
putovanje. Posebni uslovi odustajanja putnika od putovanja navedeni su u
Opštim uslovima putovanja, koji su sastavni deo ovog programa putovanja i
cenovnika, i čine jednu štampanu celinu (veličina slova 12)
Usmene informacije ne mogu organizatora putovanja obavezivati više od
pisanih u programu ili ugovoru o putovanju.
PREDSTAVNIK: Predstavnik agencije je angažovan u cilju kvalitetnog
ispunjenja obaveza organizatora i pružanja informacija i savetovanja vezanih
za boravak i aktivnosti turista. Sa gostima predstavnik komunicira redovnim
dežurstvima kod grčkog partnera ili kod smeštajnog objekta u vreme koje je
unapred odredjene i objavljeno. U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog
drugog problema, putnici su dužni da o tome obaveste predstavnika,
hotelijera ili agenciju popunjavanjem obrasca u pisanoj formi, (Prigovor na
licu mesta), PRVOG dana boravka, da bi se na njih moglo reagovati.
Reklamacije zbog problema za koje agencija sazna nakon prvog dana boravka
ili po povratku putnika – NEĆE BITI RAZMATRANE!
Programi sa prevozom su rađeni na bazi 35 putnika.
MAGIC HOLIDAYS zadržava pravo da u slučaju više sile ili nedovoljnog broja
prijavljenih putnika otkaže putovanje ili pomeri datum polaska, i to
najkasnije 5 dana pre polaska na putovanje.
Organizator putovanja "MAGIC HOLIDAYS" d.o.o. Licenca OTP 71/2016
UZ OVAJ PROGRAM VAŽE OPŠTI USLOVI PUTOVANJA
(od 25.01.2018) |
|
|